2021年7月26日 星期一

【寓言】《伊索寓言》:狼和小羊

 

【寓言】《伊索寓言》:狼和小羊


狼來到小溪邊,看見小羊正在那兒喝水。


狼非常想吃小羊,就故意找碴兒,說:「你把我喝的水弄髒了!你安的什麽心?」小羊吃了一驚,溫和地說:「我怎麽會把您喝的水弄髒呢?您站在上游,水是從您那兒流到我這兒來的,不是從我這兒流到您那兒去的。」


狼氣沖沖地說:「就算這樣吧,你總是個壞傢伙!我聽說,去年你在背地裏說我的壞話!」


可憐的小羊喊道:「啊,親愛的狼先生,那是不會有的事,去年我還沒有生下來吶!」


狼不想再爭辯了,齜著牙,逼近小羊,大聲嚷道:「你這個小壞蛋!說我壞話的不是你就是你爸爸,反正都一樣。」說著就往小羊身上撲去。



(轉載自華人百科


(註:原文為簡體字,本博轉為正體字。)


*  *  *  *  *



惡狼要整死你,就算找不到藉口,砌都要砌一個出來,有什麼好得過用「危害__安全」(弄髒溪水)、「抹黑__,煽動仇恨」(講壞話)……之類的罪名,去合理、合法化自己的暴行?這個寓言再次說明,欲加之罪,何患無辭(更甚者何需有辭)?


令狐少俠

26/7/2021


8 則留言:

  1. 現在恐怖到創作羊和狼的故事,都要被拉被告被共產。我呢個唔係原創,只係轉載經典名著咋,冇理由咁都觸犯黨安法啩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然會觸犯黨安法啦,理得你抄定作, 犯法就是犯法,遲下可能講狼都唔得,
      1. 怕是僭服孤狼,
      2. 怕影射警暴如狼,
      3. 怕市民唔怕戰狼。

      刪除
    2. 共產黨已有百年歷史, 從打土豪分田地, 到現在走進小康,
      只是美國人唔抵得中國強大, 千方百計阻撓偉大中國復興夢,
      所以, 如今向百業共產一下, 也是作強軍強國準備,
      少俠先生, 幫忙, 幫忙﹗😐

      刪除
    3. 嘩,轉載吓《伊索寓言》都話勾結外國勢力?你都好專制吓喎。話說《伊索寓言》係古希臘(係有個「古」字嘅,唔係現代呢個希臘)時代的作品,作者伊索都唔知轉咗幾多世成仙還是成乜喎,點勾結?勾結乜水呀?

      講到勾結外國勢力,幾時輪到我等無權無勢無財的升斗小民?你想勾結,人哋都費事睬你啦。反而,嗰啲權貴就唔同嘞,有互相勾結的價值吖嘛。呢,阿太子女呀,都係在美帝嗰度噃,咁又點計呢可?嘿嘿。

      至於要發復興大夢而向百業共產籌旗,大陸咁多疊水的企業,權在你手,想點就點啦。香港囉喎,咁多愛黨國嘅富豪,使乜自己開口呀,搵啲嘍囉放吓風,大把人排隊爭住效忠,貼錢保平安。要我呢啲仙都唔仙吓嘅窮鬼幫忙?咪講笑啦。

      刪除
  2. 【時事短評】一句「愛國愛港」真係大晒?(2021年7月29日)--- 陳志雲

    https://bit.ly/3ygw1Jg

    ============

    20210729李慧琼:伍家朗專業唔應該受客觀環境影響。民建聯永遠正確死不認錯!--- 吳志森

    https://bit.ly/3BVu472

    回覆刪除
    回覆
    1. 係大晒啦﹗
      就算明知你唔愛我,我都要你話愛我。
      唔講證明外面有第 3 者 。
      萬一駁嘴,直頭軟禁 。🤬

      刪除
    2. 本來割席, 點知過 2 日就講另外一套,應該受到最高指示
      果個自由黨叛徒, 掃巴頭既新好, 那個視頻講到直頭無人格,
      話建制衰格, 唔撐姓穆隻野, 完全無顧忌踩人。
      呢種人肯定好多人希望佢比人清算。

      刪除
    3. 恃住有後台照,全部垃圾都紛紛搶住表演「誰大誰惡誰正確」囉。

      都係嗰句,放長雙眼睇吓班無恥之徒幾時為爭功爭利益,狗咬狗骨,鬼打鬼。

      刪除